Ligga på magen

Malva hatar att ligga på magen.
Hon blir galen och markera snabbt och tydligt att det ej är något hon vill. Men efter små korta stunder på magen och mycket uppmuntra så går det allt bättre med tiden. När hon försöker trycka ifrån med armarna så lyfter rumpan så än kan hon ej lyfta upp en bra bit ifrån filten, men det blir mer och mer efter gångerna :)
Men sitta upp eller stå älskar hon. Det ska hon göra hela tiden nu, så gud förbannade mamma och pappa som haft henne sittandes i knäet och sedan sätter henne i babysittern. Alltså vi har en envis tjej med enorm vilja, punkt slut. Men go, kärleksfull och glad tjej är hon med <3



2011-09-10 @ 08:09:00 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är bra - envis ska man va ;)

Hon är så oerhört söt! Man blir ju glad bara av att se henne!

2011-09-10 @ 11:26:54
URL: http://lowemo.com/
Postat av: Frida

Hm, vet tyvärr inte det. Har själv letat efter det men det enda jag hittat har massa tryck på sig. Och då blir det ju tyvärr inte samma sak :/ Men nu när höstsortimenten kommer in så borde det ju komma lite mer baskläder enfärgade. Håller tummarna! Men om jag hittar så säger jag till! Du får gärna göra samma :)



De är ju inte riktigt samma sak som strumpbyxor, men Lindex har jättebra tights, som tillsammans med svarta sockor nästan ser ut som strumpbyxor :)

2011-09-10 @ 12:00:11
URL: http://lowemo.com/
Postat av: Frida

Helt klart två väldigt fina töser :)



Det tycker jag absolut! Mycket trevligt med den promenaden vi tog senast, kanske vi kan göra om i veckan? Jag är helt fri ons-fre :)

2011-09-10 @ 16:33:18
URL: http://lowemo.com/
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Nova tycker inte om att ligga på mage heller, har aldrig gjort de! Haha. Och det är ett himla tjat om att dom ska ligga på mage så mycket som möjligt. Men vad ska man göra när dom inte vill ;)



Sv: Min syster beställde mössan på någon hemsida, vet inte riktigt vart =/

Kram

2011-09-10 @ 17:25:58
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0