Järngrepp

Lilltösen har ett järngrepp om denna svart/vita ring. Jag kan säga att det inte var det lättaste att få henne att släppa den. Och snutten ska hon ha så nära ansiktiet och helst över huvudet. Den är absolut en favorit och glad är jag över att hon gillar den så mycket!





Jag tror det kommer dröja ett tag innan hon lär byta ut den mot ett gosedjur. Kanske runt 1 -2 år års åldern kanske, vi får väl se. Varje dag är en fröjd att vara hemma med Maöva. Hon utvecklas verkligen nu dag från dag. Man kan så lätt se skillnande.

Så lite tråkigt är det att jag nu ska börja jobba igen men samtidigt skönt att jag kan välja hur mycket jag vill jobba, när jag vill jobba och kan vara ledig närsom :) Jag kommer inte att jobba fredagar. Inte tills det blir inskrivning på dagis. För fredag ska vi båda vara ledig och ha en heldag som familj :)

2011-09-18 @ 17:23:09 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej fina



lilla godingen så söt:) ja dom är starka dom små gullungarna hihi



ha en bra dag ni oxå. kram vännen

2011-09-19 @ 10:37:59
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Sanna - mamma till Embla

Ja verkligen , blir ju så stolt så man vill ringa till alla vi känner och berätta typ :)

Hoppas du får en trevlig måndag

2011-09-19 @ 10:51:23
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0