Idag önskar jag fler timmar

Idag är/var en sådan dag jag önskar/önskade fler timmar på dygnet. Vid lunchtid så så tog jag och Malva oss en fika med vännen Linn. Alltid så trevligt och tyvärr så hinner vi ej ses så ofta som vi vill, men bättre blir det nu snart :) Självklart var fika lika trevlig och Malva som börjar bli tykänslig accepterade Linn och blev inte ledsen någon gång. Vilket är skönt!



När vi kom hem så sprang jag in direkt och hämta Gizmo och en långpromenad fick det bli. Sedan var jag illa tvungen att borsta Gizmo då han fäller som tusan nu.

*Vill påpeka att innan sambon tyckte Gizmos päls ej var så mjuk och jag fick borstat honom, så fällde han inget mer än lite lätt när han strök sig mot benen, men nu fälle rhan 10% av sin päls vid varje rörelse han gör*

Men idag blev han igen borstad och nu fick jag av såååå mycket päls, Ni kommer på se en bild imorgon på det! Men sedan jag kommit hem har det varit full rulle. Sytt en "hundbädd/hundkudde" eller så blir det en lekkudde för Malva på golvet. Får se :)

Nu ska jag packa ner Malva i vagnen  och rasta Gizmo innan jag ska slå mig ner i soffan en stund, och hoppas på att malva vill sova hela natten igenom! Godkväll och Godnatt!

2011-09-02 @ 22:48:07 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0