Hello Kitty

Igår kom äntligen det efterlängande pakete med Malvas svart/vita och lila Hello Kitty set + hennes skor till dopet. Älskar färgkombinationen på setet, Malva passar bra i lila har jag upptäckte :)




Idag har vi bara mys och slapp dag. Jag mår inte bra, mår illa, ont i halsen och snuvig. Medans Malva har bestämt sig för att ha en dålig dag :/ Den dag då jag bara vill dra täcket över huvudet. Men men, bara att gilla läget dra ta med mig Malva och Gizmo i soffläge!

2011-09-06 @ 14:06:20 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj så fina kläder helt underbara =) det är skönt med mysdagar =) fast ont i halsen är inge kul =/ hoppas du blir lite bättre. kram

2011-09-06 @ 22:27:39
URL: http://bonusfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0