Flower power

Äntligen kom mina blommor till scrapbookingen. Som jag har längtat efter dem. Nu ska det dock bara köpas in lite pärlor till dem och sedan så ska jag börja med boken till Malva. Självklart ska jag börja med att göra om framsidan och sedan börja med den dagen då hon föddes, hennes första leende, skratt, om hennes dop osv :)
Det ska alltså köpas mycket fingerfärg, pärlor, glitter och allt som går att limma med limpistol eller superlim!

2011-09-30 @ 08:03:00 Scrapbooking Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh så kul med scrapbooking :) jag var sugen på att shoppa sånt på Gekås men det ble aldrig av, jonas gav mig en stoor suck ;) hahaha. kram på er !!

2011-09-30 @ 10:03:44
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Marie

Vart kan man beställa sånt? Jag har köpt mitt på bokhandeln men utbudet är inte så stort där tyvär..

2011-09-30 @ 13:39:16
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0