Build a bear

I dopgåva fick även Malva en underbar nallebjörn. Inte vilken nalle som helst, utan en nalle som är byggt av sin moster. Min syster har byggt en egen nallebjörn till Malva. Den har ett hjärta inom sig som syster har fått haft mot pannan och önskat sig något gott till Malva. Den har 2 speldosor i armarna som man fick välja vilken musik och vad den skulle säga. Så i ena armen sjunger den "who let the dogs out" :) och säger "I love you" i andra armen. Än så uppskattar Malva den inte, men om ett halvår så kommer hon nog uppskattad den mer då hon förhoppningsvis kan sitta själv och trycka på den :)
Även så får nallen ett hus och ett födelsebevis, som en levande nalle :)


Nallens hus :)


Själva nallen och nallebeviset :)

Jag bara älskar gåvan så, jag uppskattar verkligen den. Jag tycker bäst om personliga gåvor, det är sådant man kommer ihåg extra mycket, speciellt när det sticker ut. Om Malva skulle tappa den, så finns det en sak i nallen som gör att den skickas hem till oss, om någon vänlig själv hittar den och lämnar den det vill säga!

2011-09-27 @ 18:57:00 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0