Är så sönder stressad

Jag mår illa, är trött och har ont i magen.
Jag ska både fixa med lokalen och allt inför dopet + ta hand om Malva & Gizmo + städning och organisering och planering för vad och när jag ska börja morgondagen. Skulle ha bakat idag, men jag hann inte och lär ha lite att göra imorgon bitti med. Jag har alltså ej fått någon hjälp ifrån sambon då han anser det är viktigare att umgås med sina vänner idag. När vi ska upp vid 6 imorgon bitti :/ Kan lugnt säga att jag är en aning trött på sambon. Jag måste dock upp vid 5/halv 6 då Gizmo ska få sin medicin så jag lär ej gå och lägga mig efter det. Funderar allvarligt på att gå och lägga mig nu när Malva har somnat!!
Men dopet blir nog bra imorgon iallafall, jag ska äntligen få träffa min släkt som bor överallt i Sverige men ej i Kalmar.

Jag tog Gizmos sista och längsta promenad på en vecka nu till Skälby där Malva fick gunga lite till. Hon gillar verkligen det :) (ursäkta bildkvaliten)

 

2011-09-24 @ 20:44:11 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Karlar är som dom är. Dom går en på nerverna men ändå kan vi inte vara utan dom =P

2011-09-24 @ 22:03:18
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken söt mössa hon har! Lycka till med dopet imorgon ,kommer säkert bli jätte bra!

2011-09-24 @ 23:12:43
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

heja dig jennie! De blir nog en kanondag! Duktig du är...

2011-09-25 @ 00:21:37
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Pernilla Kiruna

Hej Jennie med familj! Vill bara börja med att hälsa ett JÄTTESTORT GRATTIS till Malva som blivit döpt idag. Många kramar från Pernilla och Johan i Kiruna

Sen tycker jag att du ska tagga ner lite Jennie, låter inte bra att du håller på att stressa sönder dig. Hoppas det blir bättre snart. Du är inte gravid igen då när du mår illa, är trött och har ont i magen??

Vi ska försöka komma ner i oktober, Johan vill spela lite mer golf där nere. Snart är golfsäsongen slut här, snön kommer ju hit snart. Har redan snöat men den har inte stannat på backen. Så jag hör av mig om och när vi kommer ner i oktober. Vill jättegärna träffa er då! Ta hand om dig själv och familjen. Massa kramar från norr!

2011-09-26 @ 21:01:35
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Inte kul när karlarna prioriterar annorlunda, speciellt inte när man verkligen behöver hjälpen. Hoppas att dopet går riktigt bra, ser fram emot att se bilder sen :)

Kram

2011-09-27 @ 10:06:42
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0