Varje minut av kärlek

Att få då och då lite egen tid är viktigt, man får ej glömma det. Man är ingen dålig förälder för att man tar egen tid utan man är snarare en bra förälder som tänker på alla, ink. sig själv :)

Jag skulle ej ha något emot att vara hemmafru. Att vara hemma med Malva hela dagarna och busa & mysa. Jag älskar att vara mamma åt det vackraste, underbaraste och finaste lilla barn jag någonsin sett/träffat. Denna underbara lilla skapelse är min, gjord utav kärlek och fylld med glädje och kärlek <3

2011-10-01 @ 16:35:55 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie - En fotograferande hundtoka

hehe vad rart skrivet, förstår att man inte vill vara ifrån dem =D



Tack för besöket hos mig, vad roligt =D

2011-10-01 @ 17:17:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0