Snuttegossen

Det är först nu jag kan sätta mig vid datorn. Dagen har varit underbar.
Dock kan jag ej fatta att dagen börjar gå mot sitt slut. Det känns ej som om jag har gjort så mycket idag. Jag har bara hunnit varit ute på 2 långpromenader på 3½ timme tillsammans, fikat med svärmor, handlat. Ee ja det är typ det jag har gjort idag. Jo jag har även ätit mat och kollat på ett nytt avsnitt av The walking dead och nu sitter jag här. I morgon hoppas jag hinna lite mer dock :) Har lite planer som jag bara MÅSTE få gjort!

 
Jag måste bara skryta men jag är så oerhört stolt över gizmo, punkt slut <3

2011-10-17 @ 18:52:01 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

riktig sötnos :)

2011-10-17 @ 19:58:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

han är ju så goo, ser så ståtlig ut när han står sådär :)

2011-10-18 @ 09:54:08
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Pernilla från Kiruna

Det var synd att vi inte hann träffas i måndags. Men du hade ju hunnit med en hel del i alla fall. Promenad i 3 och 1/2 timme är LYX. Sånt hinner man inte med när man jobbar..

2011-10-19 @ 14:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0