smells like poop

En godmorgon började med att bli väckt av Malva, som bajsat.
Det luktar i hela sovrummet och nöjd och glad är hon :) Skönt det. Jag är nöjd och glad över min lilla tös som bajsar, haha..
Men en icke så bra-mående mamma har hon. Uscha vad denna envisa förkyldning ej vill försvinna. Vaknade med att jag hade ont i halsen men så himla täppt i näsan. Vi skulle ha träffat några mammor + barn idag på sång och sedan fika, men jag kan ej bara inte gå dit och riskera att smitta någon. Så lugnt blir det idag. Vi ska försöka ta oss ut till Malvas kusin och faster för att hämta en gå-stol, vi får se om det blir av!



 

2011-10-20 @ 08:54:20 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Ursh då, krya på dig!

2011-10-20 @ 10:26:38
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

haha härlig lukt att vakna till :p

du får krya på dig! :)

2011-10-20 @ 14:38:02
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0