Första helgen i oktober

Vilken helg - Vilken dag!
Helgen har varit bra, men allt för lite sömn och nu har min förkyldning brutit ut. Vaknade när sambon skulle iväg och jobba och hade då feber och min hals gör ont. Dock och tack och lov ej halsfluss ÄN. Men öronen gör ont och jag är trött och vill bara sova sova sova, men icke när lilla damen Malva får bestämma :)

I fredags efter att Linn hade sklutat jobbet drog vi in till Harry för massor av tjejsnack och några alkoholbaserade drinkar. Jag skulle bara ha stannat till 12 då jag skulle ta Malva hela lördagen från och me datt hon hade vaknat (vilket kunde blivit vid 5, men blev inte förens halv 8) men vi hade så trevligt så jag stannade till 2 och sedan cyklade jag hem. Linn ska flytta in till Kalmar med sin pojkvän så nu kommer vi kunna ses ofta, och det lär nog bli en hel del spontanbesök på stan några gånger tror jag :) lördagen blev att återhämta sig från fredagen. Och idag har jag bara försökt kurerar mig så väl det går. Skulle börja jobba denna veckan men det kan jag ej göra så länge jag är dålig :/ skit också.. Men ytterligare en vecka till hemma med familjen gillar jag :)
 
Nu har vi iallafall fått sovit en timme båda 2 och nu orkar jag kvällen tills sambon är hemma <3 Och varit ute med hunden på långpromenad och Malva har även gått gungat lite, vilket hon gillar :) Så nu ska jag dammsuga av vardagsrummet lite och sen blir det soffläge med dottern!  


                 

2011-10-02 @ 17:10:41 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

usch, dessa förkylningar ! hoppas att du blir bättre snart :) och vilka söta bilder på lillan, det är ju så kul när man kan hitta på sånt där med dom :) hihi

2011-10-02 @ 20:28:42
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

krya på dig....

2011-10-02 @ 20:39:57
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jag är rädd att jag ska få halsfluss i höst. brukar ha det en gång om året. fick det inte förra året så undrar om jag verkligen kan ha sådan tur att jag slipper två år i rad :p

2011-10-03 @ 09:19:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Usch för förkylning!

2011-10-03 @ 10:37:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Ser jag så stor ut? det är bara en i magen. :-) BF om en månad.

2011-10-03 @ 10:52:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0