Bus och lek

Imorse vid klockan 8 ringde jag och väckte en vän :)
Hihi snäll jag är va?! Nä hon brukar också vara uppe vid 6 på morgonen så jag trodde faktiskt hon skulle vara vaken, men icke. Bara hennes dotter Tea var vaken. Men 20 minuter senare var de påklädda och mötte mig, Malva och Gizmo utanför deras port.

Det var nu andra gången tea har träffat Malva och denna gången hade Malva hunnit växa till sig så nu fick Tea köra vagnen medans jag hade Gizmo lös och hade full koll på omgivningen. Vi skulle bara ha gått en lagom kort runda, men vi gick längre än vad vi trodde. Så 2 timmar senare så var Malva, jag och Gizmo hemma.





 



2011-10-09 @ 15:49:53 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0