Bra start på veckan

En bra start på veckan var det idag!
Jenny, Malvas gudmor, kom in till oss och tog oss ner på en runda i stan. Skulle köpa en tröja för presentkortet Malva fick av Jenny och jag hittade den :) Den grå nedanför, med katten på. Och massor annat fint blev det. Och bortskämd blev hon med. Inte nog med att hon fick såååå mycket av Jenny och Simon i doppresent, så fick hon kläder idag med. Så himla snäll, omtänksam gudmor Malva har + vi gillar att hon bortskämd. Det är ju liksom det det första barnet alltid blir :D

 
En grå tröja med en katt på, Lila velour klänning och en rosa kortärmad body blev det ifrån presentkortet.



Mörklila och gråa tights blev det med (de lila tightsen är mer blåa på bilden med blixten tyvärr)


Dessa 2 velour mjukisbyxorna fick Malva av Jenny, tack snälla du :)


Jag har länge sett en jätte fin tröja på Åhlens till Malva som jag vill att hon ska ha, men jag vet inte varför jag aldrig köper den. Nu ångrar jag mig igen. Tycker verkligen om den, den är skrikrosa och grå, bredda ränder och en kedjedetalj på. Får fundera till helgen, kanske blir en tripp ner till Åhlens i helgen, vem vet :)

Nu är vi trötta, dottern sover. Stackarna håller på att få tänder, så hon har ont i munnen nu. Jag är trött så jag ska äta mina varma mackor och sedan kolla på CSI :) Godkväll!

2011-10-03 @ 20:38:54 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Jättesöta kläder! :D



Sv: Den lilla bebisen är tre veckor så den va så liten Man glömmer hur små dom faktiskt har varit eftersom de växer så fort ;)

Ja, jag vet att din dotter är två veckor äldre än min dotter. Har följt din blogg ett tag innan du fick henne! Kul att följa andra mammor med barn i samma ålder! =) Hoppas ni får en fin tisdag!

2011-10-04 @ 07:54:45
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My | Gratis namntavlor!

Vilka fina kläder! :)

2011-10-04 @ 08:02:31
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Jag beställde den på adlibris :D Den är verkligen jättefin

2011-10-04 @ 08:08:15
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0