Pappas dag

Hej bloggen.
Mamma, jag och Gizmo kom nyss hem från lekplatsen. Jag fick självklart gunga och jag bara älskar det. Det var inte mycket barn där, bara jag och 2 syskonbarn där. Alla grattar förmodligen sina pappor på fars dag. Jag har det mysigt med mamma (vi leker, busar och gosar för fullt) tills min pappa kommer hem och då ska jag få fira honom lite. Men mamma säger att vi får hoppas att jag kan hålla mig vaken till klockan 7 ikväll..

Men nu ska vi slå in pappas fars dag present :) Det har vi ej hunnit med än. Men det tar bara 2 minuter om mamma gör det!

                        

                         

2011-11-13 @ 14:35:20 Malva bloggar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0