It´s friday

God morgon eller god förmiddag på er :)
Inatt har jag fått sovit, men ändå så är jag trött :/ Malva och jag klev inte upp förens klockan 9 imorse. Hon låg visserligen kvar i sin säng och pratade och busade lite. Drog ner alla sina gosedjur i sängen och smakade lite på dem :)

                  

Jag börjar må bättre nul har varit magsjuk nu i 2 dagar men nu ser jag en förbättring och tack och lov har både Micke men framför allt Malva klarat sig *peppar peppar, ta i trä*

Vi har tagit en promenad hela familjen runt Skälby. det var oerhört kallt. Hade inga vantar på mig, så dum som jag är och Malva får jag ej på vantar. Men de får trots allt åka på hennes händer nu, fast att hon blir jätte sur..


Nu ska lillan och jag busa på golvet. Det är dags för lite ligga-på-magen-träning :)

2011-11-18 @ 11:16:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Vad skönt för dig att må bättre, magsjuka är inget kul...

2011-11-18 @ 13:13:40
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma till Alwa

Det är exakt 1 månad mellan din Malva och min Alwa. Din dotter är 1 månad äldre :)

KRAM

2011-11-18 @ 19:33:43
URL: http://alwag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0