Fröken-Bus

Något Malva har börjat med är att "bubbla" "fräsa" ut salivet. Det är väldigt svårt att förklara men ni förstår säkert :)) Så här flyger kvällsgröten ut så jag är glad att jag ej duschade innan utan det får bli nu istället..

Jag vet inte hur vi ska göra med gröten.
Idag har hon haft det lite jobbigt med magen, så frågan är hur vi ska göra. Prova till måndag och ringa BVC då eller sluta nu. Kanske behöver hon vänja sig vis gröten, så var det ungefär när det gällde maten!!
Vi får se, nu ska iallafall Malva nattas och sen väntar en varm lång dusch för mig!!

2011-11-19 @ 19:48:50 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma till Alwa

Hahajag förstår precis vad du menar med att fräsa ut salivet :)



Sv.Nej man ska väl inte stressa fram att hon ska sova hela nätterna, men jag tycker inte att Alwa har några rutiner om dagarna. Men ska kanske göra som dig och se över hennes "rutiner" i en vecka.



Men hur gör du för att få henne att somna om när hon vaknat på natten?

Somnar hon själv i sin säng?



KRAAM

2011-11-19 @ 21:50:04
URL: http://alwag.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: men tack ska du ha! :) rummet jag är mest nöjd med :)



Oj vad stor hon blivit er tjej!! tyckte hon var pytte nyss :)

2011-11-19 @ 23:39:15
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0