Fortfarande ont

Jag har fortfarande ont i benen.
Om jag bara ligger i soffan eller på sängen och gosar med Malva och sedan rör på mig, tar det cirkar 30 min innan jag känner av smärtan. Visserligen gör det inte lika ont som när jag tränar, springer eller tar mina långpromenader, men ändå. När jag satt mig vid datan innan för att skriva detta inlägg så kunde jag liksom känna hur det bara pulserad och gjorde ont samtidigt i benhinnorna. Så träningspasset ikväll blev det inget utan vila och gos med tjejen istället!!

2011-11-14 @ 17:25:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

nääe det är verkligen märkligt!



haha men mina bröst då.. har ju typ inga.. och det lilla som är har maja sugit ut totalt.. två slappa påsar av hud! haha



hoppas det blir bättre i benen snart! kram

2011-11-14 @ 21:43:02
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

haha, jaa! dom är ju det! :) har ett hemskt ärr efter mitt kejsarsnitt, men det är också värt det =) allt för de små liven =)

2011-11-15 @ 00:16:27
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nu när jag läser detta efter att ha pratat med dig så ska du självklart inte träna imorgon...för ditt egna bästa. Kan bli värre annars.

2011-11-15 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0