Nya kylskåpet

Nu är det nya kylskåpet på plats, Skönt att slippa det gamla.
Det hade mer än 15 år på nacken och var gammalt så det skönt att ha fått ett nytt och fräscht. RUL - bilden och nummer till förlossningen sitter nu uppe på kylskåpet. Man vet aldrig när man behöver ha det tillgängligt!
Tråkigt väder idag. Ingen sol, det duggar regn och är kallt. Så idag blir det en lugn dag för min del. Eller jag hade tänkt ta och städa av lägenheten sedan när våra sängbord är nere i källaren och skötbordet är uppe. Annars blir det lite serieavsnitt hela dagen. Kroppen mår inget bättre än igår iallafall så vila står på mitt schema!

2011-05-04 @ 11:29:44 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Ja det var skönt att han stannade kvar nu. Hoppas han inte tittar ut på ett par veckor i alla fall. Han behöver bli lite tjockare. Men vem vet, han kanske redan är en tjockis därinne. Haha vi får se när han kommer! Ja det är ju skönt att kunna undvika neo avd. även om dem är duktiga där och det oftast går bra så är det ju hemskt att se ens lille bebis med massa sladdar och nålar... Bättre om han blir stark och klarar sig själv! Hur mår du annars nu då? Vi är ju typ exakt lika långt gågna, jag känner mig stor och tung och klumpig. Går som en pingvin nu när lillen är fixerad... Puhh. Kram!

2011-05-04 @ 11:58:39
URL: http://annathomsson.blogg.se/
Postat av: Valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma..

Hoppas det snart känns bättre! =)



Roligt med ett nytt kylskåp! :)

2011-05-04 @ 13:46:14
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0