Godmorgon Godnatt

Imorse hade jag och M den vanliga hälsningsfrasen Godmorgon och Godnatt. För när jag ska kliva upp, ja då har sambon precis kommit hem ifrån jobbet och ska sova. Jag klev upp en stund, men gick och la mig lika fort och insåg att jag faktiskt trött från natten och behövde sova lite. Gizmo blev lika förvirrad och visste inte om han var tvungen att kliva upp eller om han skulle sova vidare, min lilla trötter. Ibland får jag dra med mig Gizmo ut, då han bara vill sova!!

2011-05-02 @ 11:58:17 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa&Love

Som Love då... Han är så morgontrött vissa mornar. :)

2011-05-02 @ 13:44:19
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0