Fredagsmys med Gizmo

Har precis sett klart sista avsnittet för säsongen av The Vampire Diaries och f*n vad jobbigt att man nu behöver vänta på nästa säsong till hösten. Suck!

Nu tar jag lite fredagsmys med Gizmo och bebisen. Det är fan att man inte kan diska/laga mat/göra sallad på en gång utan att få förvärkar. Ursäkta mig nu men fan vad jobbigt det kan vara ibland. Jag hatar att inte kunna vara lika aktiv som jag älskar att vara, samtidigt så älskar jag min mage och det liv som lever där inne <3


2011-05-06 @ 19:59:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Jag håller med dig helt och hållet! Det är klart man gör misstag, men man kan juh inte lyssna på alla, för alla säger olika. Visst, vi kanske inte skulle börjat vagga Viktor, men när inget annat hjälper honom att somna mer än det så är det klart vi gör det liksom, även att det är en dum vana nu när han blir äldre och tyngre.



När jag sa till Eriks mamma att Viktor blivit mkt mammakär sa hon att det inte var bra :/ Men hallå, pojken är juh snart bara 3 månader?!



Ja, det tycker jag att ni ska göra för det är inte kul att komma hem och det första man måste göra är att tvätta kläder, det är så mkt nytt när bebisen är med :) Viktor föddes på lördagen, och vi åkte hem vid lunch på tisdagen. Om amningen skulle gått bra, och han inte haft så mkt gulsot så skulle vi fått åkt på måndagen efter provtagning och läkarkontroll.



Kramar <3

2011-05-06 @ 21:35:57
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Det är tufft på slutet det är det :/ Jag kunde i princip inte göra något alls den sista tiden. Men snart gumman är du dig själv igen och då har du världens bästa hos dig :D



KRAM!

2011-05-07 @ 11:02:48
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0