Dagen i korthet

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men idag har det inte varit en bra dag. Inte förens mot eftermiddagen då jag tvingade mig själv att klä på mig. Jag har haft hela natten och har det än sån fruktansvärd mensvärk, höfterna & bäcknet värker och jag är helt slut i kroppen.

Men jag tog iaf tag i kragen och nu har vi införskaffat oss en kakelborr, plugg och skruv till skötbordet som vi tänkte ta och montera upp imorgon. Så då har vi alla stora saker monterade och klara, så kan jag slappna av och slippa ha det i bakhuvudet hela tiden´+ att imorgon ska vi få ett nytt kylskåp, så det ska bli skönt det. Bli av med det gamla kylskåpet!

2011-05-03 @ 21:13:02 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch då det lät inte roligt alls =( Men försök se det positiva med det, att nu händer det grejer och snart är bebis hos dig =)

Kram

2011-05-04 @ 07:01:06
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Felicia - 18 år och lyckligt gravid

sv: Haha, jo det är väl spegeln man får ta till :) får köpa en sådan med sugproppar på och sätta upp på duschväggen ;)

nejnej jag vet, men jag säger som dig, att det är mer för min egen skull och sambons såklart :D även fast han säger att han inte bryr sig, så gör iallafall jag det! ;)

2011-05-04 @ 10:01:58
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/
Postat av: Josefine

hehe ja men då är du ju väl förberedd :D lät inte roligt med mensvärken, men tänk på att bebis snart är här ! håll ut :)

2011-05-04 @ 10:41:46
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0