1 maj

Herregud säger jag, Vad tiden går fort.
Jag minns julen och det nya året som för 1 - 2 månader sen, inte 5 månader sedan. Det är redan maj och det är lite mer än 1 kalendermånad kvar tills jag är beräknad att födda. Jag kan inte förstå vart tiden tar vägen!

Men det mesta börjar bli klart nu iallafall till bebisen. Skötbordet ska monteras upp och en klädställning, men sen har vi det viktigaste och det känns skönt. Idag fick det dock bli lite förvaringslådor till bokhyllan i sovrummet. Menat att jag ska förvara lite barnsaker i dem så vi slipper ha saker överallt förvarat sen. BB-väskan är nästa också komplett, det ska bara packas ner lite småsaker till mig och sambon men annars är det också klart. 


Vi var iväg innan idag och köpte en handmassage som är tänkt att M kan sitta med och massera mig med både nu men speciellt när förlossningen är igång. Självklart är den testad och den var super skön, men den låter lite väl högt men det får vi ta. 39 kr på NetonNet är inget pris så!

2011-05-01 @ 20:13:18 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Sabina

SV; Jo, det är faktiskt sant! Men ändå, haha.

Men ååh, va kul! Då kan han/hon titta ut närsomhelst ju om den redan är fixerad! (:

2011-05-01 @ 20:19:44
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Hej :) VAd underbart det är att läsa gravidbloggar.. Jag kan inte hjälpa att jag avundas, fastän jag precis nästan fått min andra lilla prins.. Det är ju underbart! Tänk så mycket ni har att se fram emot.. Och snart är det ju dags!! Vad kul.. Vet ni vem som bor i magen eller har ni inte valt att kolla upp det? :)



Kram på dig

2011-05-01 @ 20:31:13
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Absolut, det är nog bättre att använda samma så de hinner vänja sig vid en kudde åt gången så att säga. Men jag tycker den från IKEA är lite platt, men den fungerar juh nu, för när de kan vända på sig ska man visst ta bort kudden, och när man sedan börjar använda den igen så är det juh bättre med en lite fluffigare så de sover gott i ett par år framåt :)



Kramar

2011-05-01 @ 20:43:03
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, hon har blivit stor lilla tjejen. Snart är hon fyra månader och tiden springer verkligen iväg :)



Snart är det dags för dig med!

Kram kram

2011-05-01 @ 20:49:27
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Sv; Jo precis! :) Det är ingen bråska! =) Jag har all tid i världen på mig. Ja vi skall ha en vagga i vårat sovrum den första tiden.. =)



Duktig du är som redan fixat med bb-väskan :) Dela gärna med dig vad du har packat i din! =)



Kramis

2011-05-01 @ 21:24:09
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0