Tack min älskade

Som jag nämde tidigare fick jag röda rosor på min födelsedag av sambon. Han hade inte haft tid eller köpt något för han inte visste vad jag ville ha. Efter att ha försökt gett han ledtrådar så lyckades han inte riktigt lösa det. Men idag när vi var inne på Lindex en snabbis så hittade jag en fin och enkel liten väska + en rosa sjal och det fick jag av sambon :) Precis det jag älskar med gåvor, att få det jag behöver eller personliga gåvor. Jag bara älskar det! Tusen tack min älskling, Du är mitt allt <3

  

Väskan blir perfekt att ha när man bara ska ha med sig plånboken och något litet + det är skönt för ryggen och fogarna att slippa bära på någon större väska!!

2011-03-26 @ 22:33:22 Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Ja men visst är det helt galet?! Köp dig ett lås vännen, det har jag gjort! Man kan inte lita på någon tydligen..



Vilken jätte fin väska! Och sjalen också för den delen :)



Kramar <3

2011-03-27 @ 11:05:32
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Ja jag tror det är jätteviktigt att försöka ta sig lite tid som ett par och vårda relationen, även efter att man fått barn. Det gick jättebra att gå ut och äta! Så himla skönt att det gick bra :)

2011-03-27 @ 11:18:06
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka fina saker :)



Vi bor på Bremerlyckan nu, i min gamla studentetta :p Men riktigt skönt att vara hemma igen!



Jag har ju inte bott här hemma i Kalmar på länge och känner att det sociala nätverket måste uppdateras lite! Tänkte att gemensamma promenader med annat hundfolk kunde vara ett steg på vägen. Om du vill får du gärna hänga på!



Mer information om promenaden (lördagar 14.00) samt karta till mötesplats har jag lagt ut på min hemsida http://go.to/dogperformance

Klicka på "Aktiviteter" och sedan "Gemensamma promenader"

2011-03-27 @ 12:01:32
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: jen

sv: jo man vågar inte tro så mycket. ,fast man har sin gissning. men ändå i bakhuvud finns tanken att det spelar ingen roll bara det är friskt och allt går bra.

,med Oliver spelade det absolut ingen roll vilket kön det var. Jag kände det bara på mej att det var pojk, men hade ingen känsla så där det skulle vara kul med flicka, el det skulle vara kul med pojk.



Men nu självklart har man lite den känslan att det skulle vara kul med flicka, eftersom man redan har en pojk. ,o plus då att det kommit 2 pojkar bland mina syskon efter honom. ,han va tredje pojken. Å detta blir sjätte pojken isf, haha. el första flicka =)



Så förstår din känsla där, när det bara är pojkar sen innan så hade det juh vart kul med en liten flicka, men tänk vad bortskämda dom kommer bli land släktet haha =)



Nä det med illamåendet vet jag inte heller hur jag ska tro, men eftersom jag bara hade illamående på morgonen med Oliver, spyde på morgonen o nångång sådär om jag kom i kontakt med äcklig lukt. o hållde på till vecka 10-12.

Men denna gången spyde jag som en idiot, allt, allt jag fick i mej o fick juh åka in o ligga med drop o äta massa mediciner. å bara spyde o knapp kunnat äta nått för bara måde illa för allt.

Å hållde på som värst till vecka 25, nu finns det nåra saker jag börjat kunna äta igen men mycket känner jag fortfarande av illamående för el inte alls kan äta för det bara säger stop direkt.



Så är mycket det som gör att jag tror på flicka =) för det vart så annorlunda o mamma sa att hon måde jätte jätte dåligt när hon väntade mej =)



Sen det med magar är juh så himla olika ändå, jag o min syrra va gravida samtidigt sist, hon hade liksom större mage en mej när jag var i slutet o ändå fick hon 4 månader efter mej. så hon har verkligen haft jätte jätte magar o jag har haft små, men ändå är vi syskon. så det är juh inte lika alls även om man är släkt el syson.

Å sen det med pojk o flickmagar, tänker jag lite asså vadå ligger pojkar o lfickor olika i magen el haha eftersom det sägs att magarna ska vara annorlunda.



Jag kan faktikst inte gissa när det gäller din mage på flicka el pojk, jag har skit svårt för just det där, att se om det ser ut som en pojk el flickmage =)



Fattar att ni inte tog reda på kön på ultraljud då hade ni juh vetat nu, men frågade ni el ville ni inte veta?

2011-03-27 @ 13:56:03
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

haha okej! :D Wow, det är ganska bra gjort att aldrig varit full! :) Men jag har provat på det, och det ska bli riktigt skönt att bli mamma på heltid och inte göra det mer ;> Jag känner verkligen att jag är klar med den fasen i mitt liv och det känns skönt :P Vill ju inte vara en sån mamma som far ut och dricker varannan helg precis ^^ Jag ska vara hemma och mysa med bebis ^^

2011-03-27 @ 14:27:29
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0