Stängningen är min idag

Nu ska jag strax ut med Gizmo innan jag ska gå och jobba. Idag är stängningen min, halv 6 om jag har tur, kommer jag ifrån jobbet. Får inte ihop alla måsten på dygnet + att jag har varit så himla trött denna veckan. idag är inget undantag, mina fogar gör något fruktansvärt ont så det fick bli mina mjukisbyxor på idag,.
Nu måste jag bege mig men ska försöka hinna med något inlägg senare! Ni alla som är lediga idag, njut av vårvädret, det är ju helt underbart :)

2011-03-24 @ 08:21:42 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Uscha, inte kul med foglossningen! Hoppas det känns lite bättre nu!

Kram

2011-03-24 @ 14:16:38
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Grattis i efterskott :)

Hoppas de kommer bli bättre. Inget roligt alls med foglossning!

Kram

2011-03-24 @ 20:59:13
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0