Rosor och älskade lilla mage

Fredagkväll = Ensam hemma med hunden och bebisen i magen.
Jag måste påpeka att denna fredag har varit lång, och nu bara väntar jag på Big Brother så jag sen kan sova. Sambon är iväg och jobbar vilket känns tråkigt, för ikväll var det inte kul att vara själv. Men fredagen är snart över och imorgon ska vi mysa i massor och umgås i massor :)

Jag fick dessa fina röda rosor av sambon på min födelsedag, och nu någon gång under helgen får jag min present, gissa om jag tycker det ska bli spännande och se vad han hittat på. Idag har bebisen varit väldigt aktiv och jag har fått allt mer och mer sparkar upp mot revbenen och magsäcken, vilket inte är det bekvämaste. Men nu längtar jag fruktansvärt mycket efter h*n, vill bara bädda sängen och sen föda och gosa i massor, men samtidigt så har jag inte tid just nu att föda och har för mycket jag måste fixa med innan dess så tilldess får bebisen stanna kvar i magen.

 

Nu ska jag rasta Gizmo på sista rundan, borsta tänder och ta med mig täcket till soffan och se Big Brother, sen SOVAAAA :)
Godkväll & Godnatt på er alla!

2011-03-25 @ 21:23:31 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie -Gravid v.28

Okei då får vi båda två en överraskning när dom kommer ut:)

2011-03-26 @ 09:44:27
URL: http://misssoofiie.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv: Hej Jennie! har inte hunnit svara på din kommentar förens nu, men jag hoppas ni har det bra där hemma! Vi har det helt underbart, massa sol och bad och nu är vi iväg på en roadtrip runt om i sri lanka. Det kändes hur bra som helst att få träffa släktingarna igen, dem mådde bra, men bodde väldigt väldigt fattigt.. så det var hemskt att se.. men det viktigaste är att dem mår bra och är i livet!! På måndag ska vi dit igen och ge lite saker och pyssla om dem en sista gång! Hur har ni det där hemma? ses snart, saknar er! PUSS

2011-03-26 @ 15:31:03
URL: http://jessicaaalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0