Oh happy day

Vilket underbart väder. Solen skiner och jag känner mig väldigt lycklig. Jag vet inte om det är för min underbara familj här hemma, mina vänner eller släkt, men något är det. Det kan vara solen som gör mig lite extra glad och positiv. I vilket fall som helst så väntar jag bara på att det ska bli dags för sambon att åka till jobbet, för då tänkte jag ta en lång runda med Gizmo då, vill umgås lite med sambon innan han åker. Jag får nog trots allt slänga på mig lite extra kläder för jag tänkte gå längst med vattnet och det blåser lite här idag..



2011-03-11 @ 12:28:57 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Ja det har varit underbart väder! Nu är det inte långt kvar till våren kommer :)

2011-03-12 @ 10:37:29
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0