Helt underbart väder

Jag måste säga det att våren är verkligen pågång nu. Jag gick med Gizmo bort till skogen och rastade av honom en stund. Och gud vilket skönt väder det är. Dock inte lika varmt som igår och solen skiner inte lika mycket, men värmen känns bättre nästa idag.

Det finns inget bättre än att börja dagen med en lite längre promenad. Okej dagen började inte som jag hade tänkt. Kräktes imorse, mår sjukt illa hela tiden och har så ont i fogarna men ändå ger jag mig inte. Jag har mycket jag måste fixa med idag och jag kan inte skjuta upp det längre.

  

2011-03-09 @ 14:02:54 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra - Gravid i vecka 26

Jag tycker nästan att det är finare med en gravidmage framifrån än från sidan faktiskt. För mig syns det mest från sidan, framifrån ser jag mest tjock ut ^^



Fina bilder på dig och vovven :)

2011-03-09 @ 14:40:33
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Emmy Asklöf

Vilken gullig hund! :)

Kram

2011-03-09 @ 19:45:37
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0