Helgen som varit

Vilken helg det har varit.
Jobbade länge i fredags och mot kvällen kom Jenny hit och vi hade myskväll. Blev riktigt ompysslad och vi fick pratat en del. Ibland är det mycket som snurrar i huvudet och tynger en så då är det skönt att kunna bli ompysslad och få prata av sig + att det är skönt att somna med henne här.
I lördags så tog jag Gizmo på en busstur ner till stan och sedan gick vi därifrån hem till mamma. Och då tog vi en biltur till Öland och tog en promenad med Gizmo där. Vi var även och handlade lite. Sedan så hann jag inte mer än hem och diska sen åkte jag och sambon och hämtade Petra och Leon som skulle äta lite middag här och ha kväll. Det var mycket trevligt att ha en bebis här, fast att lägenheten inte riktigt än är barnförbered , men det kommer snart, mycket snart :D
Och idag söndag så kom mamma och hämtade mig och vi var ute och körde, tittade i alla möjliga butiker i flera timmar och sedan åkte jag hem till min sambo och gosade en kort kort stund innan han skulle åka till jobbet. Men då blev jag hämtade av min svärmor och vi åkte ut till Petra och Leon en stund och bara hälsade på!
Nu ska jag krypa ner i soffan och efter Big Brother så ska jag sovvaaaa. Jag ska upp mycket tidigt imorgon, det är dags för ännu en full jobbvecka + ett födelsedagsbarns födelsedag..

Godkväll och godnatt!

2011-03-20 @ 21:43:12 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Låter som en toppenhelg =)

Hoppas allt är fint o ha en bra dag på jobbet imorgon. Hörs i veckan gumman <3

Kramar från oss

2011-03-20 @ 22:29:21
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Nej, dom är ju inte så intressanta då dom bara ligger där. Det spelar ju som inte hunden så himla stor roll ;p Värre blir det då dom blir större och ska "klappa" hunden och ibland är nog så jobbiga.. Tur hunden är snabbare än ungen!

2011-03-20 @ 23:31:40
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0