" Du ser gravid ut "

Jag och min sambo stod och diskuterade om att min jacka går precis att knäppa men växer magen mera eller mycker nu mars ut så kommer jag inte kunna ha den efter mars. Jag har aldrig sett mig själv som gravid i jackan, men då säger min sambo "Man ser att du är gravid älskling, magen syns". Efter att ha funderat på det hela vägen hem och fått tittat mig i spegeln, så ser man att det göms en mage bakom jackan.

Och det är flera som har sagt det att jag börjar få en riktig gravidmage nu, medans jag själv tycker den är lite än. Eller är det så att det har blivit en vana nu att se sig själv så man tycker den är mindre än vad alla andra säger och tycker? Iallafall så känner jag att den växer lite, framför allt så försvinner min navel och det klias riktigt mycket runt naveln!

2011-03-03 @ 19:11:30 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tyckte hela tiden att jag var sååå stooor, hehe. Nu först de senaste veckorna har jag vant mig vid att magen växer och tänker inte lika mycket på det. Magen är en del av mig =)

2011-03-03 @ 19:57:56
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Josefine

ja jag tror att man vänjer sig, alla säger att "gud vad stooor den är" men så tycker man inte riktigt det själv ;D haha ! smörj in magen med babyolja om det kliar, det hjälpte för mig :)

2011-03-03 @ 21:07:59
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Zabine - Wildasmamma ♥

Man ska ju göra de som känns bäst för en =) Känns det bäst så är det ju det rätta =) Kram på dig!

2011-03-03 @ 21:42:14
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: faster petra :)

Leon har den gröna dregelhaklappen :) finns att köpa på leksaksäffären på kvasten.

2011-03-07 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0