Storstädning

Något är fel på mig :) Gick och la mig igår strax innan 12. Somnade till och vaknade 2 - halv 3 tiden och somnade om till kl 4 då sambon kom hem ifrån jobbet. La kvar i sängen i hopp om att försöka somna men vid 5 tiden efter sambon hade somnat så gav jag upp och klev upp. 
Vi har ett system här hemma att vi ska diska varannan disk, så disken sen igår, som min sambo ej hann diska innan jobbet, har jag stått med nu på morgonen. Och efter det började jag storskura hela köket. Jag skruvade tom. loss själva diskhonens avloppshåll och skurade rent undertill :/ Så något måste vara fel.. Nu ska det bara dammsugas och skuras golv sen är köket + badrummet klart. Får ta det när sambon har vaknat för nu är det absolut för tidigt för det.

Nu tar jag mig en kort paus här vid datorn och lite yougurt till frukost. Har på något sätt skadat min vänstra höft och är svullen på sidan, kan knappt gå eller ens belasta den sidan. Min favorit sovsida nu när mag och ryggläge är uteslutet för länge sedan. Ska strax fylla i 2 olika böcker. En till bebisen, om graviditeten och sedan fortsättning på h*n första år och en bok som jag fyller i för denna graviditeten. Men först tror jag att jag ska klä på mig något och gå ut med Gizmo en stund. Eller försöka gå ut, jag får halta mig fram. 
Har haft hela kvällen igår och inatt en lustig känsla i magen och neråt mot blygbenet. Lite som värkar men de sitter i magen och neråt. Ingen smärta jag inte kunde hantera och vid varje rörelse blir magen stenhård. Men som sagt så går smärtan att handskas med men den känns väldigt lustig :/


2011-06-04 @ 06:47:30 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag håller på att bli tokig av bristen på sömn. Att vakna flera gånger per natt och att inte kunna sova länge håller verkligen på att knäcka mig. Hade jag inte varit gravid så hade jag nog aldrig klarat av detta mentalt. Sjukt vad "stark" man är i psyket ibland ändå.. :)

2011-06-04 @ 07:21:19
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jennie (mamma till en liten flicka och en liten pojke)

Låter som du boar ordentligt. Gjorde jag med,med första (andra hade jag sängläge på slutet). Sov dåligt på nätterna och sen en eftermiddag när jag låg o tittade på tv och var färdig med allt till bebis så gick vattnet=) Kram!

2011-06-04 @ 07:24:23
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

Tack så jättemycket! :D Jag är verkligen nykär i honom ^^ Man svävar omkring på moln och jag kan ligga hur länge som helst och bara se på honom :D Förlossningen är det värsta jag har gjort i hela mitt liv och jag gör aldrig om det känns det som :P haha Men nu var det ju en ganska jobbig förlossning då när han var så stor :P



Magen har varit otrolig :D Jag trodde verkligen inte att den skulle dra ihop sig så fort, den liksom bara försvann :p

2011-06-04 @ 07:42:32
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0