Solat lilla magen

Nu har jag varit ute i solen i nästan 4 timmar. Solade lite en stund sen fick det bli en promenad med Gizmo. Jag har nog bränt mig en aning, fast inte som en kräfta iallafall. Men magen har fått sig lite färg! Jag ska ta och storstäda av lägenheten sen men först ska jag bort och handla lite gott till ikväll. Måste ha något att trösta mig med att jag är själv hemma och ingen bebis är här än heller. Det är jobbigt att inte veta när den ska titta ut!


2011-06-03 @ 17:52:13 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: jen

sv: visst är det underbart, har massa såna bilder då hon gärna upptar mammas famn. ,men hur mysigt det en är blir det allt lite jobbigt när man inte hinner med något annat.

Men nu har hon allt gått med på att sova i sin egna säng, iaf ibland =)



Nu borde bebis snart titta ut, med så mycket förvärkar så ploppar h*n väl snart ut hemma =) ,nää men så drygt men är lite som du säger.

Har man saker planerat, jaa då jävlar sätter det nog igång.

Var som med mej, jag var helt inställd på att nej imån ska jag inte föda men dagen efter får bebis gärna titta ut. ,men nej hon kom allt fredagen den 13:e iaf som var enda dagen jag sa att nej nej den dagen hoppar vi över.

2011-06-03 @ 18:05:55
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jaa det är verkligen härligt med trädgård, är nästan det bästa med att bo här. Hehe =)



Låter som du haft en bra dag. Ej hunnit sola så mycket idag men imon blir det solläge i solstolen...



Ha en bra kväll.

2011-06-03 @ 19:45:35
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till AmeahT

jag önskar att jag hade lite tröst här hemma när sambon är ute :/ skiter nog i det här och lägger mig, haha!

2011-06-03 @ 20:26:11
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0