Brännboll + Höggravid = AJ

Igår så var vi bjudna på ett poolparty på Öland hos sambons kompis. Det var mycket trevligt. Självklart badade de andra och jag tittade på, bada i pool är inget för mig, inte heller att ta på mig en bikini med denna kropp :) Det blev grillning och sedan en match av brännboll. Trots att jag på något sätt har skadat min höft så ställde jag upp och var med, men det skulle jag absolut inte ha gjort. Jag vet inte vad som hände men jag har asont i magen och kan knappt gå, det värker något fruktansvärt. Så spela ej brännboll om du är höggravid, en stor rekomendation.. Så nu vill jag inte föda, bebis får vänta att komma ut till smärtan har lagt sig för jag tänker inte sära på benen för någon sålänge det gör ont!



Nu ska jag ut med Gizmo en stund, solen kommer och går men varmt är det, så jag ska ut en stund och se om jag kanske kan vila mig lite i solen ett tag!!

2011-06-05 @ 12:08:16 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja precis.

Googlar man, så står det till å med olika överallt :)

2011-06-05 @ 13:51:01
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: fia

ja nu kommer väl ungen ut snart, höggravid och spelar brännboll, jädrar, duktigt!:D

2011-06-05 @ 16:38:32
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - inte bara mamma

åå vilken söt vovve.



Så duktig du är som orkar röra på dig när magen är som störst. Grattis till lilla bebben där inne :) Inte lång tid kvar nu tills ni får hålla om er lilla skrutt :) Hur känns det? Rädd/nervös?

2011-06-05 @ 18:54:52
URL: http://chicmommy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0