Vart tar tiden vägen?

Jag undrar vart tiden tar vägen?
Jag tycker dagarna går så fort och helt plötsligt är det helg igen och sen en ny vecka. Nu förtiden har jag alltid något att göra, även när Malva sover. Hon är mer vaken nu och man kan se i hennes blick att hon lyssnar på mig när jag pratar med henne. Jag har nu lärt mig vad det är hon vill när hon gnäller till lite. Malva har aldrig gallskrikit eller gråtit utan hon mer gnäller till lite och sprattlar med benen när hon vill något. Jag bara älskar min tös, hon är så himla snäll och jag kan inte beskriva min kärlek till henne. Jag skulle offra allt för henne <3 


Mor och dotter <3

2011-07-02 @ 11:56:41 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild SIS:) kan du inte skicka den till mig:)

2011-07-02 @ 12:10:42
Postat av: Josefine

ja visst går det alldeles för fort ? :) vilken superfin bild på er två !

2011-07-02 @ 16:44:42
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: / Honey

Vacker bild sis, jätte fin <3

2011-07-02 @ 19:41:31
Postat av: Tina - Minnas mamma

Haha, vad snäll hon verkar :) Minna grät med tårar när hon bara var några dagar gammal och har från start GALLSKRIKIT när det varit något. När något inte är perfekt så tycker hon det känns som att hela världen är fruktansvärd och hon skriker! Högt!



Njut av gnället så länge det varar, hehe. Men vem vet, det kan ju hålla i sig i flera månader :)

2011-07-02 @ 22:27:06
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Förstår hur du känner :) tiden går lite för fort kanske!! Snart e min tös 4månader o nu vill jag börja trycka på stopp knappen :(

2011-07-03 @ 00:11:48
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0