Shopping

Nu är vi hemkomna efter lite shopping.
Vi skipade Ikea idag och gick bara i klädesaffärer istället. Malva har fått lite mer bodys i storlek 56 nu när hennes bodys i 50 börjar bli tajta. Efter att hon hade kräkts lite i vagnen så köpte jag henne ett ny påslakanset till vagnen som jag ska byta till nu när det andra är ner kräkt.

 
  


Imorse var jag och lämna blodprov så imorgon ska jag ringa min läkare och se vad proverna gav. Har jag en dålig lever eller lyckas den återhämta sig och behöver jag komma på ett återbesök?! Vi får väl vänta och se..

2011-07-25 @ 14:37:27 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

vilka fina kläder du köpt till lilla Malva :) jag ska nog också ge mig ut på lite shopping till Alva här någon dag !

2011-07-25 @ 15:08:59
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Pernilla

Tack :) Mm våra pojkar är underbara!!



OK, usch låter inte skoj. Men hoppas det känns bättre snart.



Vad skoj med shopping och vad mycket fint du hittat :) Alltid skoj att shoppa till sina små liv.



Ha en fortsatt bra dag!!

2011-07-25 @ 15:36:41
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0