Kvällspromenad

Vi kom precis hem ifrån att ha varit hos min svärmor i kolonilotten. Gizmo älskar att vara där för där kan han vara lös och springa runt fritt hur han vill. Jag bara älskar vår barnvagn. Den är så skön att köra och lätt oavsett hur mycket man än packar på den + Gizmo kan vi sätta i vagnen med.

Nu ska jag kolla på Johan Falk filmen, om jag får av Malva dvs. Just nu gnäller hon så jag hoppas inte för mycket! Hoppas alla haft en bra helg och en bra start på veckan. jag antar att de flesta har semester eller går på semester snart. Själv ska man vara "ledig" i 8 månader sen får vi se..


2011-07-11 @ 21:29:38 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina - BF 5 juli

Ja vovven ser ut att ha de bra där :) Vad är det för barnvagn ni har? kramar

2011-07-11 @ 22:04:29
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Vad härligt med promenad :D

2011-07-11 @ 22:37:21
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0