You can only make you own happiness

Idag tänkte jag plocka ner julen, eller min julgransslinga på balkongräcket får sitta kvar där. För inatt kom det ännu mer snö, och mer ska det komma tydligen. Men jag har tröttnat på juldekorationen inomhus och vill ha tillbaka mitt gamla =)

Jag har sett en spjälsäng som är i fint skick och den går att höja och sänka på 3 olika nivåer. Den är då begagnad och finns att hämta i närheten. En brio lyx model som är i brunt trä, men ska målas om i vitt :) Vill måla lite nallar och sånt fint på den, smådekorationer. Kan nog bli bra!

2011-01-04 @ 11:46:02 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: valeria<3

Det där blir nog jätte fint i slutändan :)

2011-01-04 @ 12:06:26
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Nämen! Den där blir nog skitbra :) Vi gjorde precis som ni och började handla ganska tidigt. Tycker det är mycket bättre då man kan sprida ut inköpen och leta efter bra erbjudanden, då märks det knappt i plånboken!

2011-01-04 @ 21:12:03
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0