Något är fel...

... på mig, inte bebisen i mage. Jag vet inte vad som skedde men jag fick helt plötsligt något ryck och började småplocka lite saker överallt. Och inte nog så åkte dammsugaren fram och jag dammsög min matta, som Gizmo älskar att ligga på och som älskar Gizmos päls. Den är sååååå jobbig att dammsuga och den kan göra mig riktigt irriterad ibland. Jag skurade inte golven men det är för att mitt rengöringsmedel är slut, så det får införskaffas imorgon och skura golven då.

Men efter att ha plockat överallt så visste jag vilket berg med disk som väntade i köket (Och JA till alla er som undrar så diskar jag och sambon varannan gång för att slippa smågnabb över äcklig disk) till min kära sambo som han skulle orka ta imorgon efter att ha jobbat natten nu, men som den underbara sambon jag kan vara så tog jag disken, slängde alla sopor och skurat rent spisen och hela vasken.
Jag återkommer imorgon med en uppdatering om min sambo ens märkte allt jag gjort, vilket han borde göra med tanken på berget med disk och massa glas och papper på vardagsrumsbordet..

Nu ska jag och Gizmo se ett nytt avsnitt av Greys Anatomy, Äntligen har alla serie kommit tillbaka efter sina uppehåll :) Godnatt på er och en trevlig helg!

2011-01-14 @ 22:57:33 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: jessica

Tack för dina jätte fina och snälla ord =)... Greys Anatomy älskar jag =)... natt med dig =).

2011-01-15 @ 00:01:57
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack:) Är det inte lättare att diska direkt efter att man ätit? Inte för att vara moraltant eller nåt fast jag tycker de känns mycke snabbare att fixa direkt än att behöve stå i evigheter med ett berg av disk...:P

2011-01-15 @ 12:18:09
URL: http://cotac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0