Härlig dag

Idag skiner solen så det blir strax en promenad med Gizmo, Tussen och co.
Så vi ska ut en sväng för hundarnas skull, de har ju fått lekt och setts minst en gång om dan i ett år innan vi flyttade. Så nu ska de få träffas ett tag innan jag måste hem till sambon innan har ska åka iväg och jobba natt.

Igår hade vi 3 lite mys, och bara busade och gosade i sängen. Gizmo är så svartsjuk, så varje gån min sambo och jag börjar kramas så ska han vara imellan oss, men det måste han lära sig att han inte alltid kan vara! Så det får vi träna lite på..

2011-01-23 @ 11:12:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese- Gravid v. 34

Vissa pratar ju och sjunger hur mycket som helst för sina barn när dom ligger i magen men det har aldrig känts naturligt för mig faktiskt. Däremot gör jag som du, smeker magen väldigt mycket och ännu mer har det blivit på slutet när man kan känna av kroppsdelarna :)

2011-01-23 @ 11:15:20
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Jessica

åh så fina ni är! :)

2011-01-23 @ 12:08:07
Postat av: Nikol

Vilken sör hund :) Vad är det för ras?

2011-01-23 @ 13:40:54
URL: http://nikooo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Våran hund Uno är precis likadan. Jätte svarsjuk. Gosar vi med varandra ska han vara emellan. Annars blir han alldeles skällig och tokig och hoppar på oss och har sig. Sama sakn om man busar med andra hundar, då blir han svartsjuk och skäller.

2011-01-25 @ 22:40:59
Postat av: Pernilla

Våran hund Uno är precis likadan. Jätte svarsjuk. Gosar vi med varandra ska han vara emellan. Annars blir han alldeles skällig och tokig och hoppar på oss och har sig. Sama sakn om man busar med andra hundar, då blir han svartsjuk och skäller.

2011-01-25 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0