Föräldraträff

I början på veckan fick jag och min sambo hem ett brev ifrån vår BM där det står våra tider till föräldrarträffarna i mars. Nu bara längtar med dit för då vet man att det inte alls är så pass lång tid kvar, fast att det är lite mer än 4 eviga månader kvar. 


UPPDATERING
Jag har fortfarande haft känning som om jag skulle åka på urinvägsinfektion, så jag ringde till vårdcentralen får ett prov. Det är nu skickat iväg på urinodling och får veta mer nästa vecka, men resultatet efter stickan så var det inget att behandla men jag skulle få veta mer efter oldingen var klar + att jag nu har börjat på mina järntabletter, egentligen 2 veckor senare än vad min BM sa men det är inte hela världen. Tiden har bara sprungit bort så jag har glömt bort det. 

Min underbara mamma är här och lagar mat åt oss. Nu när sambon är iväg och jobbar så är det skönt att få sällskap och få maten lagad för en gångs skull. Så det blir mammas och min hemmalagade grönsakssoppa idag, den är sååååå god :) Sedan blir det att städa av hela lägenheten och plocka hårbollar ifrån Gizmo. Han har börjat tapppat lite av sin vinterpäls, men dummern förstår inte att det fortfarande är kallt ute och att han ska behålla den ett tag till, men men. Har man skaffat en pälsboll så får man ta hårbollar och tussar!

2011-01-28 @ 14:52:03 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

kul med föräldraträff ! då vet man att det närmar sig :)

2011-01-28 @ 16:34:31
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Sofie

Skönt med sällskap.. aldrig kul att sitta ensam :)

2011-02-03 @ 17:39:29
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0