Fönster shopping

Jag har varit och fönstershoppat lite, det är tillåtet att få dröma sig bort ibland :)

IsaDora har riktigt bra nagellack.
De torkar snabbt, håller länge och är inte för tjockt att måla på. Här är de färger som nu är hösten och vinterns trendiga färger. Jag har satt små hjärtan på de färger jag tycker om, och kan tänka mig bära..
Skrikiga färger är inte så trendigt just nu, men det brukar det inte vara under denna mörka dystra tiden..


Halens har jätte fina enkla kläder, jag hittade en virkad  vit längre tröja, ett par 3/4 byxor i beige, en röd hoodie och ett vitt vanligt linne med lite spets och knappar på. Jag kommer nog att beställa linnet och kanske hoodien. För byxorna var inte i en mamma-modell så då blir det tajt om magen.




På H&M vände jag mig till nyheter för gravida. Jag fastnade direkt för byxorna, som ser pösigare ut på bilden än vad de satt på, men det är precs såna byxor jag vill. En topp i grå, fanns i khakigrön med, som kanske får följa med hem också, en vit blus och till slut en beige kofta. Allt detta är då tänkt till nu när våren ska komma..

2011-01-12 @ 18:41:27 Permalink


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-01-12 @ 18:51:59
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 35

Jag tycker med om de där gravidbyxorna! Lite synd att jag inte är gravid längre eftersom det kommer så mkt snyggt nu! :O



Hahaha. Nej, det blir inte lättare och inte direkt skönare för det finns ingen direkt skön ställning när man har en mage och inte är lika rörlig längre, och inte heller när man blir bredare för att bäckenet blir mjukare och töjer ut sig för att bebisen ska få plats. Så här är det absolut inte mkt sex :P



Vad skönt att ni nästan inte har någon snö! :D Vart bor du någonstans? Vi fick den mesta snön inatt, höll i helgen på att försvinna.

2011-01-12 @ 19:12:00
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Laila

Halens ligger i Borås ju =)

2011-01-12 @ 20:26:53
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 35

Ja, det är väldigt mycket snyggt nu till våren :) Och sedan det modet som varit att gå i leggings och tunika är juh smidigt när man är gravid också, för det är juh någonting som man kan ha hur man än ser ut :)

Jag får väl kanske hålla med dig om att det är skönt att jag förhoppningsvis ser någorlunda normal ut till sommaren, men att föda ett sommarbarn är inte fel det heller :D



Jasså? Jag som trodde hela Kalmar län skulle få den här snön, men så är det här i Vimmerby den hamnar - typiskt! :D

2011-01-12 @ 21:12:13
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: MEREI

- snygga nagelfärger!

2011-01-13 @ 00:45:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 35

Jag var inte heller någon leggingstjej tidigare, men har visst blivit det ;) Men det finns ingenting som slår ett par snygga jeans som sitter som smäck på kroppen! Det är det absolut bästa :) Men tycker du inte om jeansleggings heller då?



Jasså? Men så skönt att den bara skulle passera så det inte la sig så mkt, för nu har vi juh haft vinter så pass länge :O Ja, jag tycker en bebisträff sedan när eran lilla tittat ut låter helt suveränt :D Det tar juh inga tider att åka liksom.

2011-01-13 @ 10:00:52
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Josefine

Den där koftan har jag också kikat på :) kul att dom för en gångs skull fyller på med lite nyheter på mamma-avdelningen ;D haha

2011-01-13 @ 10:56:19
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0