Det finns en tom plats

Jag gick in i sovrummet för att sträcka ut min rygg lite. Det tog inte ens 3 minuter så satt Gizmo nedanför min sängkant och väntade på att få komma upp. Det blev en massa mys självklart och när jag väl låg i sängen så såg jag hur tomt det egentligen är på den ena väggen (höger bild). Där vill vi ha en liten tv som vi kan titta på ibland. Jag vet inte hur många gånger vi har önskat att kunna se en film, mysa och sedan bara somna. Men frågan är om det verkligen är en prio just nu. Vi har lite mer som är viktigare just nu, så det får nog vänta. Men mysigt hade det varit!

 

2011-01-11 @ 21:02:39 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 35

Ja, herregud, så himla knäpp man kan bli på sig själv! xD Hahaha. Och så blir man sådär sur eller ledsen på de där småsakerna som egentligen inte spelar någon roll! Men jag är glad för att mitt snart är över faktiskt, men jag kommer lida med dig den sista tiden du har kvar för man blir bara mer och mer tokig på sig själv :P



Förresten, du får vara sur för att din sambo inte ville ha sex, för med större mage blir det allt svårare att få det skönt! Det tycker i alla fall jag ;D Haha.

2011-01-11 @ 21:23:47
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Angelica - Gravid v33

Vi skaffa en tv i sovrummet ganska nyss. Är rätt skönt att ligga och titta på den innan man somnar :) Vill inte va utan den ;)

2011-01-12 @ 08:27:22
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: anonym

tv i sovrummet är bäst =) såå skönt att somna samtidigt som man kollar tv =)

2011-01-12 @ 10:58:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0