Vart ska jag börja någonstans?

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg. Det har varit en lång dag. Efter morgonen inlägg så åkte jag och Jessica ut med hundarna (Nalle & Gizmo) till Värsnes för att rasta hundarna. Vi gick det korta elljusspåret, tror den är en halv mil. Efter det så skulle vi köra hennes sambo till jobbet och efter det så åkte vi till polisen. Ett nytt pass skulle hon införskaffa sig. Efter det handlar vi lite på Ica Maxi sedan tog vi oss en fika. Jag kom hem runt halv 6 och då skulle jag och sambon iväg och handla lite mjölk och snytnäsdukar, måste snyta mig hela tiden och en toarulle får inte plats i jackfickan direkt :)

Nu sitter jag här vid datorn med min älskade bebis i famnen. Ja ni läste rätt, i fammen, Gizmo är som en riktig bebis och älskar famnmyset :) Medans jag suttit här och skaffat mig ett Skype-konto så ligger han här hos mig så fint och bara njuter. Jag bestämde mig för att skaffa Skype då det är billigare i längden att kunna prata med halva släkten som befinner sig i Malmö, som vill bli uppdaterade om hur jag och bebisen mår osv. Det ända som saknas är en fungerade mic och en webbcam, men camen köper jag när bebisen börjar närma sig. Självklart är jag inne på Facebook och lyssnar musik på Spotify samtidigt, vi tjejer kan ju göra flera saker samtidigt.. Haha! 

             

Nu strax ska jag ut med Gizmo på sista rundan, kommer nog ta en långrunda med honom, sen blir det duschen för min del och sen sova tror jag. Ska upp tidigt imorgon och min förkyldning blir inte direkt bättre, lungorna börjar rossla lite så det blir vila och värme! 
                                           GODKVÄLL OCH GODNATT!

2011-02-08 @ 20:51:44 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa&Love

Aaw då är han lika mysig som min bäbis då. Också en "knähund" som vill gosa <3

2011-02-08 @ 21:20:28
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 39

Vad är Gizmo för ras? Jag tycker han är så förbaskat söt! :)



Haha. Jag tror också att din sambo vill dit, men som du säger att erkänna det är inte det lättaste alla gånger ;) Och samtidigt som man inte vet vart man ska ha sina ögon när man kommer in, så vet man juh ungefär vad det är man är på jakt efter :) Och det är bra att ni ändå åker så pass tidigt, för med tiden blir man juh bara tyngre och då kan det även vara jobbigt att sitta i bilen den resan. Men jag tror nog du klarar det galant :)



Ojsan, då är det väldigt nära sjukhuset - så himla skönt! :) Måste kännas ganska tryggt med, va?

Jag är rädd för att de skulle skicka hem mig när jag kommer, och då lär jag bara stressa upp mig ännu mer än vad jag säkert är innan, och de där 6 milen kan bli många mil då! (A)

2011-02-09 @ 08:55:35
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Skönt att du börjar bli bättre gumman. Jobbigt att kräkas :( Hoppas din förkylning försvinner snart oxå.



Jo man märker det verkligen på kläderna hehe



Ha en skön dag i det fina vädret o krya på dej vännen <3

Kramar

2011-02-09 @ 10:53:23
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0