Ur min vinkel

Jag har bara lagt upp bilder på magen från sidan och framifrån. På bilderna ser den mindre ut är vad den känns och syns faktiskt. Men nu fick det bli en bild på magen från min vy. Alltså när jag tittar ner på magen :)



Jag ser inte längre mina fötter trots de är så stora :D Konstigt nog så drar magen ihop sig eller blir stenhård de dagar då jag kräks, men den ser ut såhär ungefär, lite större brukar den vara.
Och självklart ska min lilla älskling vara med på ett hörn. Tror han trodde jag skulle ta en bild på honom, min lilla linslus <3

Förresten, Jag glömde tidigare nämna att idag möte sambon och Gizmo mig utanför jobbet. Så underbara de är. Och glada blev dem, eller Gizmo blev mest glad då jag varit borta hela dagen. Men nu är mest sambon glad att jag är hemma. Det är ett underbart liv jag lever, fast det kan vara tufft vissa dagar. Men vi alla har ju dåliga dagar ibland :)

2011-02-16 @ 18:43:46 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Tack så mkt för gratulationen, och lycka till önskningen! :)

Det gick så himla fort att jag inte hängde med, och lite besviken var jag allt på att jag redan var öppen eftersom jag planerat smärtlindring och allting, men egentligen ska jag bara vara nöjd! :)



Och när det gäller BB - väskan så är det många som sagt att man inte ska plocka med sig för mkt, för det inte är mkt som används - och det kan jag hålla med om! Men jag var så trött på att gå i deras sjukhus kläder så jag är glad att jag hade med mig så jag kunde gå omkring i mina :)



Lilla Viktor är verkligen som en prins! Hur vacker och underbar som helst <3 Och inte gör han mkt väsen av sig alls, så händerna är nästan fria jämt, förutom när han ska äta och vill gosa :) Men en spännande resa kommer det här allt att bli!



Kramar <3

2011-02-16 @ 19:22:06
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gravidmagen kommer jag nog alltid att sakna!! Det är nog det jag kommer skna mest efter jga har steriliserat mig faktiskt som har med bebisar och så att göra!

2011-02-16 @ 22:17:30
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 41

Haha! Det blir ännu "värre" om några veckor kan jag lova :P Man ser ingenting, hehe.

2011-02-17 @ 15:03:03
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Josefine

visst ser magen mindre ut på bild ? :)

2011-02-17 @ 17:51:12
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Det där ser jag inte fram emot. Jag vill faktiskt bara att det ska bli augusti och att minibebis ska kika ut =)

2011-02-17 @ 19:28:11
URL: http://saratilling.se
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Ja visst är kroppen fantastisk? Jag trodde aldrig det skulle gå såhär snabbt, även om magen är helt degig och inte sig alls lik så är det ju ändå en början att bli av med så mycket :)

Tack så mycket <3 Du är fin du med gumman!

2011-02-17 @ 23:04:37
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0