Nya sängkläder

Vi var som sagt på ikea idag, och vi köpte bara det vi skulle ha. Varken Micke eller jag orkade gå där. Det var så himla mycket folk och både var lite smått trötta. Men det fick bli de enkla sängkläderna i beige. Vi får se om det är skönt att sova i, är lite skeptisk för det var så "halt" och "glansigt" så risken finns att täcket flyttar sig runt. Men vi får väl se!



Nu ska jag ta kväll. Varit ute med Gizmo på en lite längre runda och nu tänkte jag ta mig en dusch, sen se melodifestivalen och sen blir det nog att sova. Fast att kvällern igår och natten var mycket trevlig så blev det destovärre inte mycket sömn för mig så jag känner mig väldigt trött men även hängig.

Godkväll på er!

2011-02-26 @ 19:08:42 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, det är helt underbart att bädda rent i sängen och det bara osar av sköljmedleslukt när man går och lägger sig :-)

2011-02-27 @ 10:10:39
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0