Mina älsklingskillar

Sitter och kollar min mail och annat på datorn, och bakom ligger sambon och Gizmo och vilar sig. Så mysigt! Jag ska strax joina dem innan sambon ska iväg och jobba extra. Han ska jobba extra nu flera nätter och timmar i rad, det kommer bli tufft men vill man visa framfötterna så får man lida lite :) 



Jag har jobbat idag som sagt och tro mig, min förkyldning blir bara värre och värre. Hostar och har skit ont i bihålorna. Så det blir att stå ut torsdag och fredag med sen blir det vila upp under helgen! Nu ska jag dock ta och krypa upp i soffan och det blir snart sova för min del!!

2011-02-09 @ 19:55:19 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Ja va skönt.. tur att man oftast bara mår dåligt i början.. man vill ju njuta av graviditeten oxå :)

ja fy förlylningar är inge kul, kan sitta i så länge ju.jobbigt! stackare o sen bihålerna oxå :(

själv åkte jag på maginfluensa igår, jättelänge sen jag hade det, puh va jobbigt det är!!!

Blir att hålla sej inomhus idag, men är ju inte så fint väder ändå..



tack gumman :) du o bebis får komma o hälsa på sen :) Krya på dej nu!

Stor Kram

2011-02-10 @ 08:20:47
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Krya på dig!!!

2011-02-10 @ 10:42:56
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0