Jag är sugen på att gå ut

Jag är riktigt sugen på att gå ut med mina vänner och umgås och festa och dansa loss. Jag saknar det jätte mycket. Men på något sätt så känns det som folk skulle döma en för att vilja gå ut med sina vänner och dansa, Är det så himla fel att leva vidare sitt liv? Givetvis skulle jag inte dricka, men samtidigt så jag drack jag aldrig speciellt mycket inna heller, och om jag gjorde det såb lev jag aldrig full. Jag är för mycket en kontrollfreak och vill ha 110% koll på mina underbara vänner..

Det finns så mycket musik som jag går igång på eller låtar som jag har flera minnen till och när jag hör dem blir jag tårögd och bara saknar den tiden. jag älskar tiden nu med. Jag längtar efter vårt barn men saktidigt så borde jag passa på att göra massa saker medans jag kan. Innan magen blir för stor och innan man ska bli förälder på heltid..
Mycket tankar och känslor är det som bara snurrar. Men ikväll blir det ingen utgång eller så, bara en hemmakväll med sambon. Jag är genomförkyld, hostig, öm i halsen, foglossningen värker mer än något + att jag tror jag har lite lätt feber. Så en myskväll är det jag siktar mig in på nu!
Godkväll

2011-02-06 @ 01:52:15 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hhaha jösses, jag sket totalt i vad folk tyckte och tänkte!

Jag jobbade som dansar (påklädd sådan) på en latinobar tills jag var i 5:e månaden när jag var gravid med Evelina (min första) och jag var ute jätteofta med mina vänner också!! Det är bra att få dansa av sig och passa på innnan bebis kommer :-)



Kram

2011-02-06 @ 11:56:33
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Therese- Gravid v. 36

Med oss är det bra :) Hur känner du dig idag? Fortfarande hostig och dan? :/



Klart att du kan gå ut och dansa trots graviditete :D Kör på!

2011-02-06 @ 14:37:32
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0