I kind of like it

Igår hade jag en helt underbar fredag. Jenny och jag vi pratade hela kvällen om allt möjligt och vi låg vakna sent in på natten när vi tillslut insåg att vi var tvugna att sova för att orka kliva upp och avklara lördagen :) Det var så himla skönt att få prata av sig och vara sig själv..

Strax så ska jag och sambon åka till ikea och köpa ny sängkläder, om vi kan komma överrens om ett och samma. Ibland kan det vara svårt, men jag vet nog vilket det blir :)

2011-02-26 @ 12:36:57 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt ni verka ha haft de : - ) Härligt att bara ligga & prata en massa!



Hoppas du fyndade något på IKEA idag!



Kramisar

2011-02-26 @ 18:20:14
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Vi skulle också behöva köpa lite nya sängkläder. Var inte länge sen vi var på IKEA men jag älskar att åka dit, haha!

2011-02-26 @ 18:53:30
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0