Home for a while

Har nyss blivit avlämnad hemma för en stund bara, bara medans mamma ska jobba lite. Så då ska jag passa på att ta en dusch är det tänkt och sedan när hon har slutat så blir jag hämtad igen för mer mor-och-dotter-mys och självklart är Gizmo med mig. Inte tänker jag lämna honom här hemma nu när sambon försöker tänka sluta snusa. Bättre han gör det nu än när bebisen är kommen :)

Jag mår bättre och är nästan helt återtställd ifrån kräkandes och kramper av järntabletterna. Bara magen som är lite ostabil, men det blir så när man inte ätit ordentligt på någon dag och sen nu börjar äta normalt igen. Jag har iallafall gått upp ett halv kilo nu sedan 2 veckor tillbaka, då mina andra kräkningar slutade. Så nu är jag strax över vikten jag startade ifrån som icke-gravid och nu ska jag lägga på mig lite, men bara lite :)

Jag lär inte återkomma mer förens imorgonkväll kan jag tänka mig. Då ska jag väl bege mig hemmåt och storstäda, jag känner att det komemr behövas nu när jag inte varit hemma på någon dag!

Ha det bra så länge! Det kommer upp nya bilder på magen i helgen, byter vecka, men tills dess så får ni nöja er med 2 bilder. Vilken skillnad från vecka 9 till vecka 20 med tanken på att det var då jag spydde som en gris..

  
Bild från vecka 9                            Bild från vecka 20

2011-02-03 @ 16:17:26 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese- Gravid v. 36

Nu börjar det verkligen hända grejer :D Mys!



ja lite måste du nog lägga på dig... Själv har jag gått upp 20 kilo, haha!

2011-02-03 @ 16:31:55
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jo det tror jag nog att du kan faktiskt, köpte den för några veckor sedan på rea för 124,50kr men här i Oslo rear de ut ALLT, så det kan hända att den var ny och fortfarande finns på MQ :D

2011-02-03 @ 16:40:14
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 39

Vad magen har vuxit nu :D Vad kul!

2011-02-03 @ 18:50:29
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken fin mage! :) Junibarn är underbara btw ;) hehe

2011-02-04 @ 21:44:47
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0