Vardagen

Igår blev det som sagt en lååååång dag. Vi var på ÖF innan jag skulle iväg och jobba lite, slutade inte förens 5 och då var det var det hem till familjen, åka och handla direkt + hämta hem en cykel. Efter det blev det till att laga mat och klockan var halv åtta när vi kunde sätta oss ner och äta. Sedan blev det lite diskning och bus med min dotter <3
Full dag men det är så vardagens kommer att se sen så lika bra att smaka på den lite :)

Nu ska jag hoppa i kläder i och bege mig iväg på jobb sen blir det Fredags-myssss :))

2011-12-16 @ 06:30:46 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Hm, ja jag förstår inte hur man ska orka med allt sen när man börjar jobba. Man (jag) kommer vara helt slut ju och injicera koffein direkt i blodet, hahaha ;P

2011-12-16 @ 08:38:16
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Alice

Då får vi hoppas att hon får den silvriga boken :)



Vi tänker likadant med julklappar, det blir säkert en hel del ändå. Och vi känner väl att om vi tycker att det finns något hon borde ha så får hon det då. dessutom köper man ju saker till dem hela tiden!

2011-12-16 @ 09:36:31
URL: http://jojobana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0