Sista arbetsdagen för 2011

06.45 - väckarklockan ringde
-6.4 grader ut - kallt..

Idag är det min sista arbetsdag för 2011. Eller rättaresagt om 3 timmar så :) Om 3 timmar får jag komma hem till min älskade Malvis vilket jag bara LÄNGTAR efter sååå mycket.

Vaknade vid flera tillfällen inatt att andningen var väldigt tung. Är genomförkyld och har ont i halsen. Inget smakar något vidare och matlusten är snart nere på noll. Så jag har räknat ihop 4 timmars sömn inatt. När klockan ringde imorse kan jag säga att det inte var någon vacker syn och jag blev tom. rädd för mig själv, så illa :/
Men sedan vaknade min lilla docka och då glömde jag bort att jag mådde skit. Hon gör allt så mycket bättre <3

(denna stilen låg Malva i under natten :))

2011-12-22 @ 13:11:54 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

skönt att få ledighet från jobbet :)

2011-12-22 @ 14:31:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe ja det går verkligen fort :)



Hoppas ni får en mysig julhelg. Kram

2011-12-22 @ 17:04:42
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0